Haver-Mangosmoothie

Pasgeleden was ik benieuwd naar een voor mij nieuw product, een haverdrank, van Oatly. De smaak orange-mango intrigeerde mij. Dit leek mij ideaal als basis voor een smoothie. Natuurlijk voegde ik er nog vitamientjes aan toe. Anders heeft het voor mij geen zin om mijn dag te beginnen met een smoothie. 


Haver-Mangosmoothie




Oké...de smoothie is wel superzoet. Daar moet je wel van houden. Hier viel het erg in de smaak. Voordeel is dat je direct wakker bent. Gezonder is natuurlijk als je smoothie helemaal vers is en veel minder zoet. Dat doen wij ook vaak, maar soms eens even niet. Trouwens, dit bericht is niet gesponsord, mocht je je dat afvragen. Ik vind het gewoon erg lekker :-)

Wat heb je nodig voor 2 glazen?

300 ml havermelk orange/mango (Oatly)
2 bananen
handje mangostukjes uit de diepvries

Hoe maak je Haver-Mangosmoothie?

Doe alle ingrediënten in de blender en maak er een gladde massa van. Schenk in 2 glazen en geniet!

Nog een smoothierecept?
Wat dacht je van Smoothie Framboos-Aardbei?
Of liever iets met chocolade? Ga dan voor Chocolade-kokosmelk met banaan!
 

Zin in meer lekkere recepten? Kijk dan in ons receptenregister!


Bezoek ook eens Bij Lon Winkel!