Review Home Baked van Yvette van Boven

Home Baked is voor mij hét bakboek van dit moment. Laatst heb ik de heerlijke roggecrackers gemaakt. Echt waar...je blijft steeds nieuwe dingen proberen uit dit boek.





Oh, oh, oh...veel te lekkere recepten

Wat dacht je van Citroenslices met amandelkrokant? Doen! Een echte aanrader. Mijn visite vroeg naar een tweede stuk. Brutaal, hè ;-) Een andere keer had ik heel veel Appel-citroen yoghurtcakes gebakken. De visite van die dag, nam er graag een aantal mee naar huis. Natuurlijk nadat ik het had aangeboden :-)

Roggecrackers, naar recept van Yvette van Boven

Ook recepten die vrij zijn van geraffineerde suiker. Glutenvrij? Dat kan.

Dit boek bevat recepten voor iedereen. Zo vind je leuke recepten zonder geraffineerde suiker. Ook voor glutenvrije baksels kun je hier terecht. Geweldig toch? De recepten zijn ook duidelijk omschreven. Wel zo fijn. Je hebt niet heel veel bakervaring nodig, wil je recept lukken.

Foto's om van te watertanden

Tot nu ben ik erg content met dit boek. De foto's zijn om van te watertanden. Al een tijdje lacht mij één recept heel erg toe: Chocolade-pralinétaart met zoutflakes. Hoe klinkt dat? Ik heb het nog niet gemaakt, omdat ik niet zoveel (geraffineerde) suiker wil eten. Maar het recept (vooral de foto) blijf maar naar me lachen. Ja...binnenkort zwicht ik.