woensdag 3 juni 2015

Verslaafd aan chocolade van Sweet Sisters

Het is erg. Ik heb een leuke winkel ontdekt die een heel goed assortiment chocolade heeft. Ik durf het nu wel toe te geven: ik ben verslaafd aan de producten uit deze winkel. Veel te vaak kom ik bij Sweet Sisters in Amersfoort. Als ik naar huis ga, met mijn nieuwe aanwinsten, voel ik me helemaal blij. Deze chocolade wil je liever met niemand delen, maar helemaal alleen opeten.
Mijn nieuwe voorraad chocolade, gekocht bij Sweet Sisters.


Iedereen die met mij gaat winkelen in Amersfoort sleep ik mee naar Sweet Sisters. En dan zijn er weer wat choco-verslaafden bij. Het is zelfs zó erg, dat vrienden aan de andere kant van het land vragen of ik binnenkort weer bij die leuke chocoladewinkel kom. Dan kan ik meteen wat chocolade meenemen voor hen.

Groot assortiment lekkernijen bij Sweet Sisters

Er zijn veel lekkere dingen te vinden bij Sweet Sisters zoals bonbons, chocoladebier, fudge, snoep en zelfs ijs. Mijn favoriete chocoladereep is: Lemon Poppy Seed van Seed and Bean. Witte chocolade met citroen en maanzaad. Psst...moet je echt eens proberen. Als je in Amersfoort bent... Het is ook heel gezellig in de winkel...Gewoon eens doen...

Waar vind je Sweet Sisters?

Sweet Sisters vind je in de Krommestraat 3 in Amersfoort. Je kunt ook de webshop bezoeken. Dat laatste zeg ik ook altijd tegen mijn vrienden ;-)
www.sweetsisters.nl


1 opmerking:

Chimaine zei

Ik ben dol op chocola! Bedankt voor de tip!

Chimaine